Իսկ ինչպիսի՞ն էին հարաբերությունները ամուսնու՝ Սիմոնի հետ։
Սիմոնը Աղունի աչքին խեղճության ու միամտության մարմնացում է։ Կինը նրա նկատմամբ մեկ զզվանք, մեկ խղճահարություն ու ջերմություն է զգում։ Աղունը հաճախ է դառը հեգնանքով ամուսնուն ու նրա բարեկամներին «տեղը դնում»․ դա միակ հաճույքն է, որ կարողանում է ստանալ, իսկ ամուսինը ծեծում էր նրան դրա համար։
Աղունը մերթ զոհի վիճակում է հայտնվում, մերթ հալածողի։ Ներդաշնակ հարաբերություններ երբեք չեն ձևավորվում, բայց մարդիկ առանց իրար էլ, միևնույն է, չեն ուզում ապրել։
Եղել է պահ, երբ Սիմոնը ջերմություն ու մխիթարություն է գտել ուրիշ կնոջ գրկում, եղել է պահ, երբ որոշել է տնից վռնդել Աղունին (նույնիսկ որդու՝ Արմենակի հետ համաձայնության է եկել), բայց վերջին պահին Աղունը փոքր-ինչ ջերմություն է ցույց տվել, ու Սիմոնը զղջացել է։
Այս զույգի փոփոխական տրամադրությունները Մաթևոսյանը մեծ վարպետությամբ արտացոլել է Աղունին Երևան ճանապարհելու տեսարանում։
Աղունը հարևանների մոտ հպարտանում է Արմենակի ընտանիքով, իսկ երբ Սիմոնի հետ մենակ է մնում, ափսոսանք է հայտնում, որ իրենց գյուղացի Սեդային իր Արմենակը չի նկատել ու ինչ իմանաս ինչ անարժանի է ընտրել․․․
Մյուս հակասական դրվագը․ ճանապարհին Աղունը Սիմոնին հասցնում է ծայրահեղ վիճակի․ վիրավորում, հեգնում, նսեմացնում է ու հենց վեճի պահին մտածում է, որ նրան բաճկոն ու տաբատ է պետք և մտքում ասում է․ «Ի՞նչ եմ ուզում էս խեղճից, ի՞նչ, ի՞նչ կարող է անել, որ չի անում․․․»։
Ահա թե ինչպես է նկարագրում Մաթևոսյանը վիրավորված Սիմոնին․ «Սիմոնը դեռ մի քանի քայլ էլ եկավ թափով , ապա դանդաղեց ու կանգ առավ։ Կանգ առավ ու անշարժացավ ծառի պես, որ կտրված է մինչև վերջին ջիլը, բայց ոտքի վրա մի քիչ մնում է»։
Ճանապարհի մի հատվածում Աղունին ամբողջ հոգով ատող ու հայհոյող Սիմոնը հասնում է նրան ու տեսնում է լաց լինելիս, որովհետև ձիուն չէր կարող բեռնաթափել ու ձին մեղք էր․
Ու․․․ հաշտվում են։
-Բա որ ասում եմ էս բեռը քո տանելու բանը չի, - ասում է Սիմոնը։
-Իբր թե դու ես առողջության տեր․․․ Կգնաս-կգաս, կհիվանդանաս, - լաց եղավ Աղունը։
-Որ ես հիվանդանամ խնամող կա, բա որ դու ես հիվանդանում․․․
Սա էլ Սիմոնի խոսքն է։
Մի պահ։ Իսկ հաջորդ պահին շարունակվում է Աղունի հեգնանքը․․․
Մի հետաքրքիր մանրամասն էլ նկատենք։
Աղունը մատուռի մոտ մի պահ կանգ է առնում․ «Մատուռի մոտ նա ձայնը ցածրացրեց․ խոսեց շշուկով և չէր հասկացվում աղոթու՞մ է, թե՞ խմբագիր-մմբագիրների հետ վիճում։ Որդին ու դուստրը ծիծաղում էին նրա աղոթելու վրա, որովհետև նա կարող էր վիճել, ճվճվալ, ապացուցել իր արդարացիությունը և Աստծո սխալականությունը և ոչ թե վախենալ Աստծուց ու աղերսել»։
Ահա այսպիսին է մանկությունից սեր չտեսած, տառապած, շրջապատի ու ինքն իր դեմ պայքարի ելած, անհանգիստ ու ջղային Աղունը։ Նա հարևաններին ու բարեկամներին նախանձելի իրականություն է ուզում ցույց տալ, բայց հոգու խորքում դժբախտ է, որովհետև իրեն ցավեցրած մարդկանց ներելու ուժ չունի։
Վիպակի մասին զրույցը եզրափակենք հարևանուհու՝ Արուսի խոսքով․
«Աշխարհը հեշտ է, Աղուն, բայց դու դժվարացնում ես ու քեզ էլ սպանում, ուրիշներին էլ․․․Ամեն մարդու ուրախությունը իրենից է գալիս, Աղուն ջան, բախտավոր է՝ ուրիշներով չի բախտավոր, դժբախտ է՝ ուրիշները մեղավոր չեն»։